piątek, 20 lutego 2015

Moje prace 5

Moi Drodzy!
Straszny tu zastój! A ja mam miliony pomysłów na nowe sesje. Nie mam dużych wymagań. Oczekuję tylko rzetelności i współpracy między nami. Oczekuję pozytywnego nastawienia do świata a resztą się zajmę ja sama :) Jeśli jesteś osobą, która chce mieć pamiątkę w postaci zdjęć lub chce spróbować swoich sił przed obiektywem koniecznie napisz do mnie! letasha15@onet.eu
Zapewniam Ci dobrą zabawę i miłą atmosferę.
A z okazji Dnia Kota mam dla Was coś specjalnego. W Głownie mamy jedno miłe, magiczne miejsce, gdzie przychodzę z przyjaciółmi, znajomymi. To miejsce pełne kociego blasku i wdzięku. To miejsce,  gdzie kawa smakuje zupełnie inaczej a czas mija jakby był zatrzymany. Wiesz już o czym mówię? Mowa o kawiarni Czarny Kot, którą serdecznie polecam każdemu, kto przyjedzie w Nasze skromne progi.
Miła obsługa, świetna atmosfera i ten koci pazur dookoła ;)
Miałam przyjemność wykonać w tym miejscu sesję siostrze.
Za co chciałabym po raz kolejny mocno podziękować i szefom kawiarni i siostrze, że zechciała znowu mi pozować.
Jak widzicie pomysły są, gorzej z nowymi twarzami, także czekam na Was!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz