piątek, 18 września 2015

Moje prace 11

Czym jest dla mnie fotografia. 
Fotografia to przede wszystkim moja pasja od najmłodszych lat, nie umiem się bez niej obejść. Nie osiągnęłam jeszcze statusu prawdziwego fotografa, jednak nie kwit jest dla mnie rzeczą istotną a to co jest całą otoczką tzw. "sesji".  Daje mi to ogrom radości. Poznaję wiele osób, różnych osobowości i charakterów. Mogę uczyć się cierpliwości pracując z dziećmi a także nawiązywać nowe znajomości. Nie czerpię z tego wielkich korzyści materialnych jakby się to wydawało z boku. Szczerze powiedziawszy, ludzie żyją w przekonaniu, że najlepiej jest mieć coś za darmo, dlatego moja praca niestety nie zawsze jest nagradzana, ale mimo wszystko jestem szczęśliwa pogłębiając swoją wiedzę na temat ludzi, fotografii. Dzięki współpracy z coraz to nowszymi osobami mogę się rozwijać i rozbudowywać swoje PF. Za co chciałabym Wam serdecznie podziękować, za każdą chwilę i za każdą pozę, za każdy kadr i każde ujęcie :-) 
Jestem na etapie budowy mojego marzenia, powoli zaczynam gromadzić materiały do atlerier domowego. Jeszcze sporo pracy przede mną i mnóstwo wydatków, ale myślę, że w drugiej połowie pazdziernika zaproszę Was już na sesje studyjne! Jestem bardzo uradowana tym faktem, w końcu odważyłam się podnieść z ziemi. Już nie raczkuję, teraz stawiam pierwsze kroczki. 
Bądzcie razem ze mną! Zapraszam do śledzenia mojego profilu na fb! :) 

Letasha Photography



A przed Wami maleńka Caroline Hannachi! :-)


 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz